Arma Reforger (Game Preview) (Xbox Series X|S) Xbox Live Key TURKEY

Poveste
Grafică
Coloana sonoră
Revizuiți acum

Descrierea produsului

Arma Reforger (Game Preview) (Xbox Series X|S) Xbox Live Key

Dezvoltatorii și editorii de jocuri video Bohemia Interactive prezintă încă o ediție în seria de jocuri video ultrarealiste numită Arma Reforger (Game Preview) Xbox Live Key. De data aceasta, te vei scufunda în războiul autentic din perioada Războiului Rece, vei explora o insulă de 51 km² din mijlocul Atlanticului sau vei crea propriile scenarii cu Game Master împreună cu prietenii. Pregătește-te pentru o experiență deosebit de realistă, datorită noului motor de joc Enfusion. Se pare că acum este momentul să ne întoarcem la Everon, cu care fanii Arma: Cold War Assault ar trebui să fie foarte familiarizați deja. Acest titlu ne aduce puțin mai aproape de Arma 4, oferind o experiență versatilă, creativă și simplu de modificat pentru lucrurile care vor urma.

Caracteristici Arma Reforger

Pregătește-te să descoperi următoarele elemente de joc care nu te vor lăsa să te plictisești nicio clipă:

• Zona Everon. În arhipelagul Malden se află o insulă de 51 km² din mijlocul Atlanticului. Dacă ești familiarizat cu jocul Operation Flashpoint, te vei simți ca acasă. Bucură-te de frumusețea sa naturală și de-o lume masivă cu peisaje uimitoare, pline de păduri, râuri, iazuri, orașe și munți stâncoși;
    • Acțiunea lui Arma. Alege-ți partea – fie soldatul din SUA, fie soldatul armatei sovietice și alătură-te meciurilor multiplayer într-un joc realist. Ceea ce va trebui să faci este să capturezi poziții strategice, să domini câmpul de luptă și să finalizezi obiectivele într-un mediu dur și realist. Nu uita de armele și vehiculele autentice, care sunt recreate complet pentru a aduce o experiență cât mai realistă;
    • Abilitățile Game Master. Creează-ți propriile misiuni, obiective și evenimente cu ajutorul sistemului Game Master, invită alți jucători să joace scenariile tale sau sari în creațiile realizate de alți jucători;
    • Război pentru toată lumea. Prima dată în seria Arma, jocul este lansat atât pe platformele Xbox, cât și pe PC. Conținutul modificat este disponibil pentru toată lumea și poate fi accesat din Atelier, care este exclusiv pentru joc;
    • • Arma Reforger la preț ieftin.

La ce te mai poți aștepta?

Cu cheia de joc pentru Arma Reforger (Game Preview) Xbox Live Key, vei putea trăi un adevărat joc multiplayer. Creează-ți propriile scenarii în modul editor Game Master în timp real și invită-ți prietenii să le încerce sau participă la lupte în modul Conflict. De asemenea, motorul de joc Enfusion îți va permite faci modificări cu aceleași instrumente care au fost folosite pentru a-l crea. Pregătește-te pentru noi mecanici, elemente, texturi și chiar mai multe elemente uimitoare. Folosește-ți imaginația și scenariază evenimente uimitoare ca niciodată până acum! Fă din Arma Reforged jocul propriu personalizat! Alege dintre conținutul modificat deja creat sau împărtășiți-vă propria viziune între voi. De data aceasta, jucătorii de pe consolă pot atinge aceleași posibilități creative precum jucătorii de pe computer. Ești gata de război?

Alte detalii

• Limbi
      • Engleză